ad

SUBSCRIBE TO GET MORE

SUBSCRIBE TO GET MORE
YOUTUBE

भाउजु र सुनिता


मेरो लडो कसैले चुसेको जस्तो मलाई महसुस भयो र म बिउँझन पुगें । बिउँझदा त सझंको ६ बजिसकेको रहेछ । मेरो लाडोमा काउकुती लागेको अनुभूति भयकोले मैले मेरो नजर मेरो लादोतिर लागेको त भाउजु त अफिस बाट आएर पनि पुरै कपडा खोलेर नग्न भएर मेरो लाडो अफ्नो मुखमा कोचेर मजाले चुसिरहनु भयको रहेछ । अनि म झसङ्ग भएँ र कराएँ आ…..! मेरो आवाज सुनेरसुनीतापनि बिउँझिन् र उनि पनि झसङ्ग भाहिन् अनि कराईन् आ……! यो देखेरसुनीतार म अचम्ममा पर्यौं ।
भाउजुले मेरो लाडो भोकाएको सिम्हिनी जसरि चुस्दै हुनुहुन्थ्यो, हुनपनि भाउजु त्यस्तो किन नहोस, विबाह भएको एक महिनापछि अंकल काम गर्न भनि कतार जानुभएका तर आज ७ वर्ष पुग्दासम्म नआएकोले पनि होला उहाँ यसरी मेरो लाडो चुस्नुभएको । उहाँ कतै ध्यान नदिईकन अफ्नो एउटा हातले पुती सुम्सुम्याउदै अर्को हातले दुध मसल्दै मेरो लाडोलाई आहा कति मिठो, मेरो राजा plz… मलाई देउन तिम्रो लडो म चपाएर निल्न चाहन्छु भन्दैमेरो लडो चुसिरहनुभएको थियो । त्यसैलेसुनीतार मैले कपडा नलगाईकन तेत्तिकै बसिरह्यौँ आन्तिको चर्तिकला हेरेर ।
भाउजुले मलाई मेरो लाडो उहाँको पुतिमा हाल्न आग्रह तथा बिनम्र अनुरोध गर्नुभयो । उहाँको त्यो बिनम्र अनुरोधलाई मैले नकार्न सकिन जसमा उहाँको तडप, भोक र प्यास लुकेको थियो । म एकछिन गहिरो सोचमा परें अनि सुनीता पनि हुन्छन्त उहाँको प्यास मेटाईदिनुहोस् हजुरको के जनचा र त भनेपछि मैले पनि सोच्न छोडेर हुन्छ भनिदिएँ । फेरी मैले भनें तर म आज सार्ह्यै थकित छु तेसैले भोलि गरौंलानी हुदैन । भाउजुले हुन्छ भन्नुभयो अनिसुनीतार मैले कपडा लगायौं साथै भाउजुले पनि कपडा लगाउनु भयो र मा खाना तयार गर्छु भनेर किचेनतिर जान लाग्नुभयो, त्यसैबेला सुनीता पनि म पनि हजुरलाई खाना बनाउन सहयोग गर्छु नि हुदैन भनिन् । आम्मुई त के भनेको नानुले म बनैहल्चुनी तिमि यही टिभि हेरेर बस्नु ।सुनीताअलि जिद्दी स्वभवकी थिन् त्यसैले उनको जिद्दीको समू आन्तिको केहि लागेन अनि भाउजु रसुनीतादुवै जना किचेनतिर लागे, म भने पढ्न थालें ।
मैले भाउजु रसुनीतासानो आवाजमा किचेनमा कुरा गर्दै गरेको सुने । सायद उनीहरु अघि मैले र सुनीता गरेको कार्यको चर्चा गर्दै थियो । म पनि के कम उनीहरुको कुरा सुन्न भनि किचेनतिर लागें । म किचेनमा पुगेको त नभन्दै मैले सोचेको कुरा नै गरेका रहेछन् । म पुग्नसाथ उनीहरु चुप्प भएर हास्न थाले । अनि मैले किन हासेको भन्दा त भाउजुले भन्नुभयो सुनीता तिम्रो लडो मजाले चुसिन् रे त बाबु, नाचुसोस पनि कसरि त्यति मिठो लडो जसले पनि क्खन चाहन्छ अबसुनीतात भर्खर टुसा बाट हुर्कन सुरु गरेकी केटि, भन्दै दुवै जना खित्का छोडेर हास्न थाले । म पनि के कम दुवै जनाको दुध च्याप परेर समातेर दुवै जनाको मुखमा किस गरेर चुप पारें अनि यता टिभि कोठातिर लागें । उनीहरु खाना तयार गर्नतिर लागे ।
केहि समय पछि सुनीता खाना तयार भयो खान आउनुहोस भनिन र फेरी किचेनतिर लागिन् । म पनि खाना खान भनि किचेनतिर लागें । हामीले हास्दै खाना खायौं, खाना खाने क्रममा मैले भाउजु र सुनीता दुध पनि पटक पटक मसलिरहें । येसरी खाना खईसके पछि म टिभि खोठामा आएँ तर भाउजु रसुनीताभने भाडा माझ्न थाले । उनीहरु पनि भाडा माझेर आए अनि हामी सबैलाई धेरै थकाई लागेको हुनाले हामी तिनै जना सुत्यौं ।

छिटो छिराउनु न भन्दै मेरो लाडो आफ्नो पुतिमा लगेर मिलाइदिइन

  छिटो छिराउनु न भन्दै मेरो लाडो आफ्नो पुतिमा लगेर मिलाइदिइन र मैले जोडले झड्का दिदै चिक्न थाले कुरा आजभन्दा ४ वर्ष जतिको हो म तेतिबेला एउटा...